Decyzją Prodziekana ds.dydaktyki i rozwoju kadry Studenci studiów niestacjonarnych I i II stopnia w uzasadnionych przypadkach podania:
- o zapis administracyjny;
- o zmianę grupy zajęciowej;
- o zapis do grupy zajęciowej ponad stan
mogą wysłać e-mailem na adres e-mail: marta.bartosiewicz@pwr.edu.pl do środy 11.10.2023 r. wraz z e-mailową zgodą Nauczyciela akademickiego w przypadku, gdy jest wymagana, a nie jest wpisana na Podaniu.
Oryginał przesłanego e-mailem podania wraz z decyzją Nauczyciela akademickiego na podaniu lub z wydrukowaną decyzją e-mail Nauczyciela akademickiego należy zostawić podczas kolejnego zjazdu tj. 14 lub 15 października br. w skrzynce zamieszczonej przed dziekanatem Wydziału - bud. D1, pok. 11.3 do niedzieli 15.10.2023 r. do godz. 19.00.
Druki powyższych podań dostępne są na stronie Wydziału w zakładce: Druki i podania.
KIEROWNIK DZIEKANATU
mgr Agata Domagała