Wydział Inżynierii Środowiska

Zmiana lokalizacji i zasad działania Dziekanatu IŚ

Wpis może zawierać nieaktualne dane.

Szanowni Studenci

Informujemy, że z początkiem roku akademickiego 2017/2018 zmieniła się lokalizacja Dziekanatu Wydziału Inżynierii Środowiska oraz zmieniły się zasady pracy Dziekanatu i obsługi studentów.

I. Zmiana lokalizacji Dziekanatu

Od dnia 18.09.2017 roku Dziekanat Wydziału IŚ znajduje się w budynku D-1, pokój 11.3.

II. Biuro Obsługi Studentów

Wszelkie sprawy studenci załatwiać będą w jednym miejscu za pośrednictwem Biura Obsługi Studentów (BOS). Składanie podań, odbiór decyzji i zamówionych dokumentów, ELS itd. odbywać się będzie wyłącznie przez BOS.

BOS czynne będzie w następujących godzinach:

1. Dla studentów studiów stacjonarnych:

poniedziałek 11.00-15.00
wtorek nieczynny 
środa 11.00-15.00   
czwartek 11.00-15.00 
piątek 11.00-15.00

2. Dla studentów studiów niestacjonarnych:

poniedziałek 11.00-15.00
wtorek nieczynny
środa 11.00-15.00
czwartek 11.00-15.00
piątek 11.00-15.00
sobota 9.00-13.00 (w dni zjazdów)

III. Zapisy na dyżury do Prodziekanów

Z dniem 18.09.2017 roku w związku z rozpoczęciem działalności Biura Obsługi Studentów wprowadza się procedurę zapisów studentów na dyżury do Prodziekanów. Procedura obejmuje:

         Zgłoszenie się osobiście w Biurze Obsługi Studenta (BOS) co najmniej dzień przed dyżurem Prodziekana lub wysłanie e-maila do pracownika Dziekanatu prowadzącego dydaktykę studenta i przedstawienie sprawy.

         Weryfikacja przez pracowników Dziekanatu zgłaszanej sprawy i zasadności spotkania z Prodziekanem.

         Osoby, które zgłoszą się w dniu dyżuru zostaną przyjęte w miarę wolnych miejsc.

IV. Dyżury Prodziekanów

W celu spotkania się z Prodziekanem należy zapisać się na dyżur do konkretnego Prodziekana za pośrednictwem BOS, mailowo lub osobiście.

Dyżury Prodziekanów odbywają się w trakcie semestru i sesji w wyznaczonych terminach. Aktualny rozkład dyżurów Prodziekanów znajduje się na stronie Wydziału IŚ, w zakładce > O Wydziale > Dziekan i prodziekani.

Prodziekani ds. dydaktyki - studia stacjonarne rozpoczynają dyżury od 20.09.2017 roku.

Prodziekan ds. dydaktyki - studia niestacjonarne rozpoczyna dyżur od 23.09.2017 roku.

Prodziekan ds. studenckich i organizacyjnych rozpoczyna dyżur od 22.09.2017 roku.

V. Administracja Dziekanatu

Od semestru zimowego 2017/18 obowiązuje poniższy podział pracowników Dziekanatu do obsługi spraw studenckich na poszczególnych formach, kierunkach, stopniach i rocznikach studiów. W sprawach szczególnych, dotyczących obsługi spraw studenckich proszę kontaktować się mailowo z odpowiednimi pracownikami Dziekanatu.

mgr inż. Marta Bartosiewicz – EQM, sprawy dyplomantów
bud.
D-1, pok. 11.3
tel. 71 320 35 13
e-mail:
marta.bartosiewicz@pwr.edu.pl

mgr Agata Domagała – studia stacjonarne:
I rok IŚ I stopnia, I rok TOŚ I stopnia, II i III rok OŚ I stopnia
bud. D-1, pok. 11.3
tel. 71 320 43 18
e-mail:
agata.domagala@pwr.edu.pl

mgr Zofia Gruszczyńska – studia niestacjonarne:
II, III, IV rok IŚ I stopnia, II rok IŚ II stopnia
bud. D-1, pok. 11.3
tel. 71 320 34 72
e-mail:
zofia.gruszczynska@pwr.edu.pl

mgr Małgorzata Mirek
III rok IŚ I stopnia – studia stacjonarne i I rok IŚ studia niestacjonarne I i II stopnia
bud. D-1, pok. 11.3
tel. 71 320 43 90
e-mail:
malgorzata.mirek@pwr.edu.pl

mgr Karolina Modrzejewska - Ignaczak – studia stacjonarne:
II rok IŚ I stopnia
bud.
D-1, pok. 11.3
tel. 71 320 25 74
e-mail:
karolina.modrzejewska-ignaczak@pwr.edu.pl

inż. Alicja Pawlus – studia stacjonarne
IV rok IŚ i OŚ I stopnia oraz I i II rok IŚ i OŚ II stopnia
bud.
D-1, pok. 11.3
tel. 71 320 43 07
e-mail:
alicja.pawlus@pwr.edu.pl

mgr inż. Anna Waluk – zapisy, korekty, sprawy dydaktyczne
bud.
D-1, pok. 11.3
tel. 71 320 31 67
e-mail:
anna.waluk@pwr.edu.pl

Politechnika Wrocławska © 2024

Nasze strony internetowe i oparte na nich usługi używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Ochrona danych osobowych »

Akceptuję