Szanowni Państwo
W obecnej sytuacji epidemiologicznej w celu przeciwdziałania COVID-19
wszystkie podania należy przesłać pocztą tradycyjną lub przesyłką kurierską na adres:
Politechnika Wrocławska
Dziekanat Wydziału Inżynierii Środowiska
Wybrzeże Wyspiańskiego 27
50-370 Wrocław
lub można zostawić
od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 18.00 i w soboty od 8.00 do 14.00
w skrzynce przed dziekanatem w bud. D1, obok pok. 11.3
zachowując obowiązujący reżim sanitarny.
W obecnym czasie zgłoszenie się w Biurze Obsługi Studenta
możliwe jest tylko i wyłącznie w pilnej sprawie po telefonicznej rejestracji wizyty.
Rejestracja wizyty pod nr tel. 713202555 w godzinach od 9.00 do 13.00.
Podczas rozmowy zostanie wyznaczony dzień i godzina spotkania.
JM Rektor PWr. zobowiązał studentów, doktorantów, zewnętrznych dostawców i gości, którzy poruszają się po terenie Uczelni,
do zasłaniania ust i nosa, zgodnie z obowiązującym prawem.
Na terenie Uczelni mogą przebywać jedynie osoby:
1) bez objawów chorobowych sugerujących chorobę zakaźną;
2) które nie przebywają w domu z osobą odbywającą kwarantannę lub izolację w warunkach domowych;
3) nie są objęte kwarantanną lub izolacją.
W przypadku dodatkowych pytań proszę o kontakt z kierownikiem dziekanatu – tel. 713202555.
Stan epidemii - nie obowiązują poniższe godziny otwarcia Biura Obsługi Studentów (BOS), pokój 11.3, budynek D-1 - informacja powyżej.
Godziny otwarcia Biura Obsługi Studentów (BOS), pokój 11.3, budynek D-1:
poniedziałek 11.00–15.00
wtorek 11.00–15.00
środa nieczynne
czwartek 10.00–14.00
piątek 10.00–14.00
sobota 09-13.00 (tylko w soboty zjazdowe)
1. WZNOWIENIA i PRZENIESIENIA (dostarczenie osobiste do Biura Obsługi Studenta po wcześniejszej rejestracji telefonicznej wizyty)
Osoby zainteresowane wznowieniem studiów lub przeniesieniem na Wydział Inżynierii Środowiska od semestru zimowego 2020/2021 zobowiązane są do dnia 31.07.2020 roku założyć w Edukacji.Cl sprawę o WZNOWIENIE LUB PRZENIESIENIE studiów oraz po wcześniejszej rejestracji wizyty pod nr telefonu 713202555 dostarczyć do Biura Obsługi Studenta mieszczącego się w Dziekanacie Wydziału Inżynierii Środowiska, Plac Grunwaldzki 13 - bud. D1, pok. 11.3:
• zaświadczenie o studiowaniu wraz z opinią Dziekana dotyczącą przeniesienia z kierunku, na którym student obecnie studiuje (tylko w wypadku przeniesienia);
• podpisane podanie wygenerowane z Edukacji.Cl (tylko w przypadku wznowienia);
• podpisane podanie wygenerowane z Edukacji.Cl wraz z podpisanym załącznikiem – to jest ustalonym dorobkiem zewnętrznym, który jest przypisany do kursów z programu kształcenia (tylko w przypadku przeniesienia);
• wypis z indeksu z dotychczas zrealizowanymi kursami;
• karty uznania dorobku (druki dostępne na stronie Wydziału);
• dowód wpłaty z uregulowanych ewentualnych zaległości wobec Wydziału (tylko w przypadku wznowienia);
• dowód osobisty do wglądu;
• numer telefonu kontaktowego (numer należy wpisać ręcznie na wygenerowanym podaniu o wznowieniu lub przeniesieniu).
Ewentualne pytania można kierować do Kierownika dziekanatu: pani mgr Agaty Domagały (tel. 713202555, e-mail: agata.domagala@pwr.edu.pl).
2. ZAPISY NA KURSY
Zapisy na kursy wydziałowe na portalu Edukacja.Cl dla studentów, z wyłączeniem studentów roku I semestru 1 studiów I stopnia odbędą się w dniach:
• 22.09.2020 roku od godz. 08.00 do godz. 08.30 dla studentów z orzeczoną niepełnosprawnością - pierwszeństwo do zapisów zgodnie z paragrafem 11 Regulaminu Studiów Wyższych w PWr.
oraz
• 22.09.2020 roku od godz. 08.30 do godz. 16.00
• 23.09.2020 roku od godz. 08.00 do godz. 16.00.
Szczegółowe informacje dotyczące zapisów i korekt umieszczone zostaną do 15 września br. na stronie Wydziału.
Zapisy na kursy wydziałowe na portalu Edukacja.Cl dla studentów, którzy w roku akademickim 2020/2021 rozpoczynają naukę na roku I semestrze 1 studiów I stopnia odbędą się w dniach:
• 06.10.2020 roku od godz. 08.00 do godz. 08.30 dla studentów z orzeczoną niepełnosprawnością - pierwszeństwo do zapisów zgodnie z paragrafem 11 Regulaminu Studiów Wyższych w PWr.
oraz
• 06.10.2020 roku od godz. 08.30 do godz. 16.00
• 07.10.2020 roku od godz. 08.00 do godz. 16.00.
Zapisy na kursy ogólnouczelniane na portalu Edukacja.Cl odbędą się w dniach:
• 24.09.2020 roku
• 25.09.2020 roku.
Szczegółowe informacje umieszczone zostaną do 15 września na stronie: www.akz.pwr.edu.pl
3. KOREKTY ZAPISÓW NA KURSY
Korekty zapisów na kursy wydziałowe na portalu Edukacja.Cl dla studentów z wyłączeniem studentów roku I semestru 1 studiów I stopnia odbędą się w dniach:
• 30.09.2020 roku od 09.00 do 14.00
• 03.10.2020 roku od 09.00 do 14.00.
Szczegółowe informacje dotyczące zapisów i korekt umieszczone zostaną do 15 września br. na stronie Wydziału.
Korekty zapisów na kursy wydziałowe na portalu Edukacja.Cl dla studentów, którzy w roku akademickim 2020/2021 rozpoczynają naukę na roku I semestrze 1 studiów I stopnia odbędą się w dniach:
• 09.10.2020 roku od 09.00 do 14.00
• 10.10.2020 roku od 09.00 do 14.00.
Korekty zapisów na kursy ogólnouczelniane na portalu Edukacja.Cl odbędą się w dniach:
• od 25.09.2020 roku od godz. 15.00 do 27.09.2020 roku do godz. 7.30.
Szczegółowe informacje umieszczone zostaną do 15 września br. na stronie: www.akz.pwr.edu.pl.
4. TERMINY SKŁADANIA PODAŃ
W zależności od sprawy składanie podań odbywa się na dwa sposoby:
• poprzez portal Edukacja.Cl - odpowiednie podanie należy wygenerować po założeniu sprawy, a podpisany wydruk podania wraz z ewentualnymi załącznikami należy przesłać pocztą tradycyjną lub przesyłką kurierską do dziekanatu Wydziału Inżynierii Środowiska lub pozostawić w skrzynce przed dziekanatem Wydziału Inżynierii Środowiska (w bud. D1, obok pok. 11.3) w wyznaczonym terminie;
• na druku dostępnym na stronie WIŚ - obowiązujący druk podania należy pobrać ze strony WIŚ (http://wis.pwr.edu.pl/studenci/inne/druki-i-podania/studia-niestacjonarne) - wypełniony i podpisany wydruk wraz z ewentualnymi załącznikami należy przesłać pocztą tradycyjną lub przesyłką kurierską do dziekanatu Wydziału Inżynierii Środowiska lub pozostawić w skrzynce przed dziekanatem Wydziału Inżynierii Środowiska (w bud. D1, obok pok. 11.3) w wyznaczonym terminie.
4.1. WYZNACZANIE WCZEŚNIEJSZEGO TERMINU ZAPISÓW
Termin składania podań o wyznaczenie wcześniejszego terminu zapisów na kursy ogólnouczelniane:
• od 17.09.2020 roku do 22.09.2020 roku w godzinach od 09.00 do 14.00
w bud. A1, pok. 148 – Pani mgr Barbara Cop-Kowalska - podanie należy adresować do: Prorektora ds. Nauczania.
Termin składania podań o wyznaczenie wcześniejszego terminu zapisów na kursy wydziałowe:
• 07.07.2020 roku – 31.07.2020 roku
podanie należy adresować do Prodziekana ds. dydaktyki.
Podanie z pisemnym UZASANIENIEM należy przesłać pocztą tradycyjną lub przesyłką kurierską do dziekanatu Wydziału Inżynierii Środowiska lub pozostawić w skrzynce przed dziekanatem Wydziału Inżynierii Środowiska (w bud. D1, obok pok. 11.3) w wyznaczonym terminie.
4.2. WYZNACZENIE KURSÓW ZAMIENNYCH
Podanie o wyznaczenie przez Dziekana kursów zamiennych - (druk dostępny na stronie Wydziału w zakładce: Studenci – Druki i podania).
Podanie należy przesłać pocztą tradycyjną lub przesyłką kurierską do dziekanatu Wydziału Inżynierii Środowiska lub pozostawić w skrzynce przed dziekanatem Wydziału Inżynierii Środowiska (w bud. D1, obok pok. 11.3) w wyznaczonym terminie, gdy kurs z aktualnego programu studiów, na który student chce się zapisać ma inny kod kursu w programie studiów późniejszym. Zapis na kurs jest możliwy, jeżeli w obu przypadkach kody kursów są takie same.
Termin składania podań o wyznaczenie kursów zamiennych:
• 07.07.2020 roku – 21.09.2020 roku.
Aktualne programy studiów dostępne są na stronie Wydziału:
http://wis.pwr.edu.pl/studenci/dydaktyka/programy-studiow-programy-ksztalcenia
4.3. WŁĄCZENIE KURSÓW DO DOROBKU AKADEMICKIEGO
Włączenie kursów do dorobku akademickiego wymaga założenia sprawy w JSOS i przesłania pocztą tradycyjną lub przesyłką kurierską podania i załącznika z ustalonym dorobkiem zewnętrznym, który jest przypisany do kursów z programu kształcenia do dziekanatu Wydziału Inżynierii Środowiska lub pozostawienia w skrzynce przed dziekanatem Wydziału Inżynierii Środowiska (bud. D1, obok pok. 11.3). Do podania należy dołączyć również potwierdzony przez dziekanat macierzysty wypis z indeksu.
Termin składania podań o włączenie kursów do dorobku akademickiego:
• 07.07.2020 roku – 31.07.2020 roku.
4.4. REALIZOWANIE KURSÓW AWANSEM
Podania z prośbą o zgodę Dziekana na realizowanie kursów awansem należy przesłać pocztą tradycyjną lub przesyłką kurierską do dziekanatu Wydziału Inżynierii Środowiska lub pozostawić w skrzynce przed dziekanatem Wydziału Inżynierii Środowiska (w bud. D1, obok pok. 11.3) w wyznaczonym terminie - (druk dostępny na stronie Wydziału w zakładce: Studenci – Druki i podania). Maksymalna liczba punktów ECTS realizowanych awansem wynosi 10. Kursy kontynuowane, oznaczone nr 2 lub 3 mogą być realizowane awansem pod warunkiem zaliczenia całego kursu poprzedzającego.
Termin składania podań o realizowanie kursów awansem:
• 07.07.2020 roku – 21.09.2020 roku.
4.5. WPIS NA SEMESTR Z ZALEGŁOŚCIAMI
W wypadku przekroczenia dopuszczalnego deficytu punktów ECTS należy przesłać pocztą tradycyjną lub przesyłką kurierską do dziekanatu Wydziału Inżynierii Środowiska lub pozostawić w skrzynce przed dziekanatem Wydziału Inżynierii Środowiska (w bud. D1, obok pok. 11.3) w wyznaczonym terminie - (druk dostępny na stronie Wydziału w zakładce: Studenci – Druki i podania) wykazując wszystkie zaległe kursy od rozpoczęcia studiów.
Dopuszczalny deficyt punktów ECTS - studia rozpoczynające się od roku akademickiego 2015/2016 lub 2016/2017 lub 2017/2018 lub 2018/2019 lub 2019/2020:
a) studia niestacjonarne I stopnia (inżynierskie):
1 rok studiów po semestrze 1: 16 pkt. ECTS
1 rok studiów po semestrze 2: 16 pkt. ECTS
2 rok studiów po semestrze 3: 10 pkt. ECTS
2 rok studiów po semestrze 4: 8 pkt. ECTS
3 rok studiów po semestrze 5: 6 pkt. ECTS
3 rok studiów po semestrze 6: 0 pkt. ECTS
b) studia niestacjonarne II stopnia (magisterskie):
1 rok studiów po semestrze 1: 6 pkt. ECTS
1 rok studiów po semestrze 2: 6 pkt. ECTS
Termin składania podań o wpis na semestr z zaległościami:
• 07.07.2020 roku – 18.09.2020 roku.
4.6. TRZECIA LUB CZWARTA REALIZACJA KURSU
Podanie o zgodę Dziekana na trzecią i czwartą realizację kursu (drugie i trzecie powtarzanie) należy przesłać pocztą tradycyjną lub przesyłką kurierską do dziekanatu Wydziału Inżynierii Środowiska lub pozostawić w skrzynce przed dziekanatem Wydziału Inżynierii Środowiska (w bud. D1, obok pok. 11.3) w wyznaczonym terminie - (druk dostępny na stronie Wydziału w zakładce: Studenci – Druki i podania).
Termin składania podań o zgodę Dziekana na trzecią lub czwartą realizację kursu (drugie i trzecie powtarzanie):
• 07.07.2020 roku – 30.09.2020 roku.
Po 30 września 2020 roku podania o trzecią lub czwartą realizację kursu nie będą przyjmowane!
Termin do 30.09.2020 roku wynika z § 17 Regulaminu Studiów Wyższych w PWr.
4.7. PIĄTA I KOLEJNE REALIZACJE KURSU
Podanie o zgodę Prorektora na piątą i kolejną realizację kursu (czwarte i kolejne powtarzanie) należy przesłać pocztą tradycyjną lub przesyłką kurierską do dziekanatu Wydziału Inżynierii Środowiska lub pozostawić w skrzynce przed dziekanatem Wydziału Inżynierii Środowiska (w bud. D1, obok pok. 11.3) w wyznaczonym terminie - (druk dostępny na stronie Wydziału w zakładce: Studenci – Druki i podania).
Termin składania podań o zgodę Prorektora na piątą i kolejną realizację kursu (czwarte i kolejne powtarzanie):
• 07.07.2020 roku – 30.09.2020 roku.
Po 30 września 2020 roku podania o piątą i kolejną realizację kursu nie będą przyjmowane!
Termin do 30 września 2020 roku wynika z § 17 Regulaminu Studiów Wyższych w PWr.
4.8. URLOP DZIEKAŃSKI
Studenci, którzy mają przekroczony dopuszczalny deficyt punktów ECTS wynikający z programu studiów i nie otrzymali zgody na studiowanie bez wpisu na semestr mogą otrzymać urlop dziekański po spełnieniu warunków określonych w Regulaminie Studiów PWr. Wygenerowane w Edukacji.Cl podpisane podanie należy przesłać pocztą tradycyjną lub przesyłką kurierską do dziekanatu Wydziału Inżynierii Środowiska lub pozostawić w skrzynce zamontowanej przed dziekanatem Wydziału Inżynierii Środowiska (bud. D1, pok. 11.3) w wyznaczonym terminie.
Termin składania podań o urlop dziekański:
• 07.07.2020 roku – 21.09.2020 roku, jeżeli w czasie urlopu będą realizowane i / lub kursy powtórkowe lub kursy awansem (w takim przypadku w podaniu o urlop w kursach do realizacji należy wpisać powyższe kursy i nie składać dodatkowo odrębnego podania o realizowanie kursów awansem);
• 07.07.2020 roku – 30.09.2020 roku, jeżeli w czasie urlopu nie będą realizowane kursy.
4.9. STUDIOWANIE BEZ WPISU NA SEMESTR PO URLOPIE
Studenci, którzy po zakończonym:
• urlopie dziekańskim;
• urlopie zdrowotnym;
• urlopie dla studentki w ciąży;
• urlopie dla studenta będącego rodzicem
chcą kontynuować studia zobowiązani są przesłać pocztą tradycyjną lub przesyłką kurierską do dziekanatu Wydziału Inżynierii Środowiska lub pozostawić w skrzynce przed dziekanatem Wydziału Inżynierii Środowiska (w bud. D1, obok pok. 11.3) w wyznaczonym terminie podanie o studiowanie bez wpisu na semestr po urlopie (druk dostępny na stronie WIŚ):
Termin składania podań o studiowanie bez wpisu na semestr po urlopie:
• 07.07.2020 roku – 21.09.2020 roku.
5. OPŁATY ZA KURSY POWTÓRKOWE I PODANIA O PŁATNOŚĆ W RATACH
Opłaty za kursy powtórkowe należy uiścić w terminie 14 dni od dnia naliczenia opłaty za kurs w JSOS, przelewem bankowym lub pocztowym na indywidualne konto studenta. Wpłatę należy rozliczyć w JSOS.
Wysokość opłat za powtarzanie kursów z powodu niezadowalających wyników w nauce na studiach stacjonarnych i niestacjonarnych od roku akademickiego 2018/2019 wynika z Zarządzenia Wewnętrznego Nr 40/2018.
Wysokość opłat za powtarzanie kursów z powodu niezadowalających wyników w nauce na studiach stacjonarnych i niestacjonarnych od roku akademickiego 2019/2020 wynika z Zarządzenia Wewnętrznego Nr 50/2019 – Zarządzenie Wewnętrzne traci moc z dniem 01.10.2020 roku.
Wysokość opłat za powtarzanie kursów z powodu niezadowalających wyników w nauce na studiach stacjonarnych i niestacjonarnych obowiązujące od roku akademickiego 2020/2021 - Zarządzenie Wewnętrzne Nr 44/2020 dla studentów, którzy rozpoczęli studia w roku akademickim 2019/2020 lub rozpoczną studia w roku akademickim 2020/2021 – Zarządzenie Wewnętrzne z mocą obowiązywania od 01.10.2020 roku.
Podanie o rozłożenie na raty opłat za usługi edukacyjne - druk dostępny na stronie: http://wis.pwr.edu.pl/studenci/inne/druki-i-podania/studia-niestacjonarne należy przesłać pocztą tradycyjną lub przesyłką kurierską do dziekanatu Wydziału Inżynierii Środowiska lub pozostawić w skrzynce przed dziekanatem Wydziału Inżynierii Środowiska (w bud. D1, obok pok. 11.3) z zachowaniem poniższego terminu składania podań.
Termin składania podań o płatność w ratach:
• od 07.07.2020 roku do 09.10.2020 roku (jednak nie później niż do dnia poprzedzającego płatność).
Nieuregulowane opłaty podlegają windykacji wraz z odsetkami ustawowymi.
6. ZAŚWIADCZENIE O STUDIOWANIU
Student, który chce uzyskać zaświadczenie o studiowaniu po 01.10.2020 roku wysyła z konta studenckiego e-maila do pracownika Dziekanatu z prośbą o przygotowanie zaświadczenia. W e-mailu proszę podać liczbę zaświadczeń. E-maila należy wysłać do pracownika prowadzącego dydaktykę studenta:
Studia niestacjonarne I stopnia kierunek: Inżynieria Środowiska (IŚ) |
|||
Rok | Nazwisko i Imię | Nr telefonu | Adres e-mail |
I | mgr Małgorzata Mirek | tel. 71 320 43 90 | malgorzata.mirek@pwr.edu.pl |
II | mgr Zofia Gruszczyńska | tel. 71 320 34 72 | zofia.gruszczynska@pwr.edu.pl |
III | mgr Zofia Gruszczyńska | tel. 71 320 34 72 | zofia.gruszczynska@pwr.edu.pl |
IV | mgr Zofia Gruszczyńska | tel. 71 320 34 72 | zofia.gruszczynska@pwr.edu.pl |
Dyplomanci | mgr inż. Marta Bartosiewicz | tel. 71 320 35 13 | marta.bartosiewicz@pwr.edu.pl |
Studia niestacjonarne II stopnia kierunek: Inżynieria Środowiska (IŚ) |
|||
Rok | Nazwisko i Imię | Nr telefonu | Adres e-mail |
I | mgr Małgorzata Mirek | tel. 71 320 43 90 | malgorzata.mirek@pwr.edu.pl |
II | mgr Zofia Gruszczyńska | tel. 71 320 34 72 | zofia.gruszczynska@pwr.edu.pl |
Dyplomanci | mgr inż. Marta Bartosiewicz | tel. 71 320 35 13 | marta.bartosiewicz@pwr.edu.pl |
Pracownik Dziekanatu niezwłocznie po przygotowaniu zaświadczenia poinformuje e-mailem studenta o możliwości odbioru zaświadczenia. Student po otrzymaniu e-maila potwierdzającego przygotowanie zaświadczenia dokument ten odbiera w Biurze Obsługi Studenta, w czasie trwania epidemii zaświadczenia wysyłane są listem poleconym na adres do korespondencji.
7. ELEKTRONICZNA LEGITYMACJA STUDENCKA
Elektroniczna Legitymacja Studencka wydawana jest uprawnionym studentom Wydziału, również studentom Wydziału studiującym w ramach wymiany krajowej i międzynarodowej.
Pytania dotyczące wydania Elektronicznej Legitymacji Studenckiej lub jej duplikatu można kierować do pani mgr Zofii Gruszczyńskiej - tel. 713203472, e-mail: zofia.gruszczynska@pwr.edu.pl
Na chwilę obecną informujemy, że zgodnie ze znowelizowanym art. 51b ust. 4.Ustawy Prawo o Szkolnictwie Wyższym i Nauce w okresie zawieszenia lub ograniczenia funkcjonowania uczelni (na dzień dzisiejszy do 30.09.2020 roku) oraz przez 60 dni po jego zakończeniu legitymacje studenckie i legitymacje służbowe nauczycieli akademickich są ważne, bez konieczności potwierdzania ich ważności. Przepis stosuje się również do legitymacji, które utraciły ważność w okresie 30 dni poprzedzających ograniczenie lub zawieszenie funkcjonowania uczelni.
W związku z powyższym nie ma potrzeby przedłużania ważności ELS. O dacie powrotu do normalnego funkcjonowania Uczelni zostaną Państwo powiadomieni odrębnym ogłoszeniem.
Harmonogram prolongaty Elektronicznej Legitymacji Studenckiej z terminem prolongaty 31.03.2021 r. ukaże się na stronie Wydziału w listopadzie 2020 roku.
8. PRACA DYPLOMOWA
Studenci realizujący w semestrze zimowym 2020/2021 kurs „Praca dyplomowa” zobowiązani są skontaktować się z Opiekunem w celu pobrania deklaracji przystąpienia do realizacji pracy dyplomowej i karty zgłoszenia pracy dyplomowej. Otrzymane od Opiekuna dokumenty należy przesłać pocztą tradycyjną lub przesyłką kurierską do dziekanatu Wydziału Inżynierii Środowiska lub pozostawić w skrzynce przed dziekanatem Wydziału Inżynierii Środowiska (w bud. D1, obok pok. 11.3) w wyznaczonym terminie.
Termin składania deklaracji przystąpienia do realizacji pracy dyplomowej i karty zgłoszenia pracy dyplomowej:
• 07.07.2020 roku – 30.09.2020 roku.
W semestrze zimowym 2020/2021 obowiązują następujące terminy
złożenia prac dyplomowych:
I stopień - termin złożenia pracy dyplomowej do Promotora:
• termin złożenia pracy dyplomowej do Promotora 24.01.2020 roku;
• termin złożenia teczki z pracą i kompletem dokumentów do Dziekanatu 01.02.2021 roku.
II stopień:
• termin złożenia pracy dyplomowej do Promotora 02.02.2021 roku;
• termin złożenia teczki z pracą i kompletem dokumentów do Dziekanatu 09.02.2021 roku.
9. KALENDZARZ AKADEMICKI
W semestrze zimowym 2020/2021 zajęcia zorganizowane rozpoczynają się:
Zajęcia zorganizowane rozpoczynają się od 2 X 2020 r.*tygodniem parzystym i trwają 15 tygodni do 2 II 2021 r. - 8 tygodni nieparzystych i 7 tygodni parzystych.
Zajęcia zorganizowane dla studentów VII semestru studiów I stopnia trwają 10 tygodni (5 parzystych i 5 nieparzystych) do 14 XII 2020 roku.
1 XI 2020 r. - Święto Wszystkich Świętych
2 XI 2020 - Dzień Zaduszny
11 XI 2020 r. - Święto Niepodległości
Ferie świąteczne trwają od 23 XII 2020 roku do 6 I 2021 roku.
Sesja egzaminacyjna obejmuje 13 dni roboczych i trwa od 3 II 2021 r. do 19 II 2021 r. plus 2 soboty (6 II, 13 II 2021 r.).
Sesja egzaminacyjna dla studentów VII semestru studiów I stopnia obejmuje 13 dni roboczych i trwa od 15 XII 2020 r. do 15 I 2021 r. oraz w 2 soboty (14 XII 2020 r. i 11 I 2021 r.).
Przerwa międzysemestralna obejmuje 5 dni roboczych i trwa od 22 II 2021 roku do 26 II 2021 roku.
* Zajęcia zorganizowane dla studentów I semestru studiów stacjonarnych rozpoczynają się od 9 X 2020 roku.
Uwaga zmiany:
2 X 2020 r. (piątek parzysty) zajęcia jak w piątek nieparzysty
9 X 2020 r. (piątek nieparzysty) zajęcia jak w piątek parzysty
13 XI 2020 r. (piątek parzysty) zajęcia jak w środę parzystą
22 XII 2020 r. (wtorek parzysty) zajęcia jak w środę parzystą 1 II 2021 r. (poniedziałek parzysty) zajęcia jak w poniedziałek nieparzysty.
Pobierz kalendarz akademicki 2020/2021
10. TERMINY ZJAZDÓW W SEMESTRZE ZIMOWYM 2020/2021
1) 10-11 października
2) 17-18 października
3) 24-25 października
4) 7-8 listopada
5) 21-22 listopada
6) 28-29 listopada
7) 12-13 grudnia
8) 19-20 grudnia
9) 16-17 stycznia
10) 23-24 stycznia
Życzymy miłego studiowania w semestrze zimowym 2020/2021