Zapraszamy wszystkich Pracowników, Studentów i Doktorantów naszego Wydziału do współtworzenia pozycji i wizerunku WIŚ przez wspólne tworzenie i publikację materiałów informacyjnych, promocyjnych i rekrutacyjnych. Niech świat się dowie o naszych działaniach, sukcesach i ofercie edukacyjnej, aby właściwie rozumiał obszar działania i znaczenie inżynierii środowiska we współczesnym świecie.
Co publikujemy
Budowaniu pozycji i wizerunku naszego Wydziału, zarówno wśród kandydatów na studia jak i potencjalnych partnerów naukowych i biznesowych, służy publikowanie informacji na temat:
- osiągnięć i publikacji naukowych,
- realizowanych grantów i projektów,
- współpracy z podmiotami otoczenia gospodarczego,
- działań edukacyjnych,
- nagród i zwycięstw w konkursach,
- wydarzeń i konferencji wydziałowych,
- aktywności studenckiej,
- zakupów aparatury, organizacji nowych laboratoriów, remontów itd.,
- i innych.
Gdzie publikujemy
Nasz Wydział prowadzi działania promocyjne i rekrutacyjne głównie w wydziałowych mediach internetowych tj.:
- strona internetowa Wydziału,
- profil na Facebook (link),
- profil na Instagram (link),
- profil na LinkedIn (link),
- kanał na YouTube (link).
Informacje promujące nasz Wydział mogą być publikowane jako:
- aktualność na stronie internetowej Wydziału lub Politechniki Wrocławskiej,
- post lub film na Facebooku, Instagramie lub LinkedIn naszego Wydziału,
- nagranie filmowe na kanale YouTube naszego Wydziału,
- nagranie radiowe (wywiad, podcast itd.) lub telewizyjne (wywiad, reportaż itd.),
- i inne.
Tworzenie materiałów
Publikujemy materiały własne, wykonane przez pracowników i studentów naszego Wydziału, wyprodukowane we współpracy z PWr oraz we współpracy z redakcjami zewnętrznych mediów (radio, TV, gazety, portale internetowe, firmy branżowe i inne), korzystając przy tym z pomocy Działu Komunikacji PWr, Sekcji Konferencji PWr i Wydarzeń oraz Sekcji Promocji PWr.
Politechnika Wrocławska oferuje bezpłatną, profesjonalną produkcję nagrania radiowego w studio Akademickiego Radia LUZ (podcast, wywiad, reportaż i inne) oraz filmowego (krótki film edukacyjny, reportaż, tzw. rolka i inne).
Jak przygotować materiał
Strona internetowa
- Tekst informacji na stronę internetową Wydziału lub PWr proszę przygotować jako sformatowany tekst z wydzielonymi tytułem, nagłówkami i akapitami oraz imieniem i nazwiskiem autora (np. plik Word). Może zawierać linki do innych stron internetowych, wydarzeń czy mediów społecznościowych.
- Zdjęcia cyfrowe powinny być wykonane w wysokiej rozdzielczości, w dowolnych proporcjach (jednolitych w publikowanej serii zdjęć), poziome lub pionowe. Mogą być wykonane aparatem cyfrowym lub telefonem.
- Materiały nie mogą naruszać praw autorskich i dóbr osób trzecich. Zastrzega się możliwość korekty tekstu oraz wyboru i edycji zdjęć przed ich publikacją w porozumieniu z autorem.
- Istnieje możliwość zaproszenia redaktorów Działu Komunikacji PWr, którzy przeprowadzą wywiad, zredagują tekst oraz wykonają profesjonale zdjęcia.
Media społecznościowe
- Tekst informacji proszę przygotować jako krótki i atrakcyjny tekst, sformatowany z wydzielonymi akapitami oraz imieniem i nazwiskiem autora (np. plik Word). Tekst może zawierać linki oraz oznaczenia osób lub firm.
- Język i sposób przekazywania treści powinien być dostosowany do charakteru portalu np.: profesjonalny i dłuższy dla LinkedIn, prosty i krótki dla Facebook, lekki i bardzo krótki dla Instagram.
- Zdjęcia cyfrowe powinny być wykonane w wysokiej rozdzielczości, w proporcjach 1:1 (kwadratowe). Mogą być wykonane aparatem cyfrowym lub telefonem.
- Materiały nie mogą naruszać praw autorskich i dóbr osób trzecich. Zastrzega się możliwość korekty tekstu oraz wyboru zdjęć przed publikacją, w porozumieniu z autorem.
Przesyłanie materiałów
Materiały w wersji cyfrowej proszę:
- przesyłać drogą elektroniczną na adres piotr.jadwiszczak@pwr.edu.pl
- udostępniać na Google Drive PWr,
- udostępniać na MS Teams PWr,
- dostarczać na nośnikach cyfrowych.
Zapraszamy do współpracy!